Trg za dostavo hrane hitro raste in lahko predstavlja pomemben zaslužek restavracije. Pripravili smo vam 5 odgovorov na vprašanja, ki si jih morate zastaviti, če želite voditi uspešno storitev dostave hrane.

 

 

1. Ali bo dostava profitabilna?

Po plačanih provizijah in drugih stroških dostavnih podjetij, restavracija v povprečju zasluži 20 % prometa. Če boste želeli dostavo narediti profitabilno, boste morali povečati promet.

 

2. S katerimi dostavnimi podjetji bi morali sodelovati?

Predlagamo vam sodelovanje z večjim številom dostavnih podjetij, ne le z enim. Traja lahko nekaj tednov, včasih celo mesecev, da sodelovanje z novo dostavno služno postane profitabilno.

 

 

 

 

3. Ali so vaše jedi primerne za dostavo hrane?

Vsaka jed ni primerna za dostavo. Med manj primernimi so zagotovo testenine in zrezki. Namesto tega se raje odločite za dušene jedi in enolončnice.

Pri dostavi je zelo pomembna tudi kakovost embalaže. Priporočljivo je, da je vsak element jedi shranjen ločeno.

 

4. Ali lahko vaša kuhinja prevzame večji obseg naročil in kljub tem ostaja učinkovita?

Podobno kot v restavraciji sami, so tudi naročila za dostavo lahko nepredvidljiva. Ko stranka odda naročilo, dostavna služna navadno hitro pride po hrano. Zato je pomembno, da so jedi, ki so predvidene za dostavo, enostavne za pripravo. Seveda pa je pomemben tudi dober mise-en-place.

 

5. Kako promovirati dostave hrane?

Začetki so vedno težki. Zato se z dostavno službo dogovorite, da je dostava v promocijskem obdobju za stranke brezplačna. Same stroške krijete skupaj z dostavno službo.

 

Prav tako je pomembna promocija na socialnih omrežjih in deljenje letakov na področju, na katerem je zagotovljena dostava.