Ali imate zaradi epidemije novega koronavirusa COVID-19 restavracijo zaprto? Od izbruha epidemije dostavljalci beležijo velik porast naročil. To vam omogoča, da z dobro ponudbo dosežete nove stranke, ki se bodo vračale tudi po koncu epidemije. 

Ponujamo vam nekaj koristnih nasvetov za povečanje povpraševanja po vaši ponudbi.

 

 

 

Izpostavite pozitivne lastnosti vaših jedi

Povečajte prodajo določenih jedi z izpostavljanjem njihovih pozitivnih lastnosti.

  • Določite izbor jedi, ki zaradi svojih sestavin krepijo imunski sistem in jih postavite na vrh menija.
  • V opisu jedi izpostavite sestavine, ki ugodno vplivajo na imunski sistem.

Potrošnikom ponudite celoten obrok

V restavraciji natakar opravi vlogo svetovalca, zato se gostje lažje odločijo o izbiri celotnega menija. V vašo ponudbo za dostavo vključite različne kombinacije celotnega obroka in s tem gostu olajšajte odločitev.

Zlato pravilo dobrega menija dostave hrane je, da je odločitev o izboru preprosta. S tem dosežete, da se kupec hitro odloči in nima potrebe po pregledovanju ponudbe drugih ponudnikov.

Dobra izbira bi morala vključevati (vsaj):

  • Obroke za eno osebo
  • Obroke za dve osebi
  • Obroke za celo družino (4-6 oseb)