Pristen okus ulične hrane je postal navdih mnogih vrhunskih kuharjev.
Hellmann's Delikatesna majoneza 5 l
Hellmann’s delikatesna majoneza je narejena z jajci iz proste reje in repičnega olja, ki je bogat vir omega 3 maščobnih kislin.
VečKulinarična vrednost street fooda se je zvišala, kar priznava celo Michelin. Ampak zakaj je street food tako priljubljen in zakaj se ga poslužuje vedno več vrhunskih kuharjev?
Street food je postal del živahne kulinarične scene. Priznava ga celo Michelin, ki je to kategorijo dodal v hongkonški vodnik po lokalni kulinarični sceni. Kuharji svoj navdih črpajo iz neznanih kulinaričnih tradicij in tradicionalnih sestavin. Drzne okuse spreminjajo v elegantne jedi. Težka arašidova omaka se spremeni v prefinjeno kremo, rustična empanada pa z nežnim nadevom hobotnice postane poslastica za gurmane.
V street foodu ni pretvarjanja, saj je enostaven in neposreden. In natanko to je tisto, kar ljudje potrebujejo in iščejo v hitrem tempu življenja. Dovolj imajo namreč kompliciranih jedi z mnogo preveč komponentami. To sta dobro razumela tudi brata Adrià, ko sta leta 2011 zaprla svojo svetovno znano molekularno restavracijo ElBulli in odprla vrsto uspešnih lokalov s street food ponudbo, kjer ponujajo enostavne in kvalitetne jedi.
Nasveti nizozemskega žar mojstra
Jord Althuizen je znani nizozemski žar mojster, ki je svoje znanje izpopolnjeval v ZDA. Odločil se je, da ameriško kulturo peke na žaru prinese nazaj na Nizozemsko. Danes potuje po državi s svojim food truckom, je žirant v TV in radio oddajah ter deluje kot svetovalec za peko na žaru.
Preizkusite recept naših Chefov
1. AIDA - “Ko se pogovarjamo o ulični hrani, sem velik zagovornik modela AIDA – Attention (Pozornost), Interest (Zanimanje), Desire (Želja) and Action (Ukrepanje).
Najprej pozornost – potencialna stranka mora z razdalje 20 metrov ugotoviti, kaj ponujate. Nato zanimanje - povečajte ga s privlačnim menijem. Željo vzbudijo zanimive tehnike priprave hrane. Pokažite proces dimljenja, peke na žaru in sveže sestavine. Vse to je ključnega pomena za zadnji korak – ukrepanje, ko ljudje dejansko kupijo vaše hrano.”
2. Ne hitite - “Na lokacijo pridite vsaj nekaj ur pred začetkom prodaje, da imate dovolj časa za počasno dimljenje mesa in kakovosten mise en place. Le tako lahko namenimo dovolj pozornosti samemu kuhanju. Bližnjice bodo le zmanjšale avtentičost vaše hrane.”
Preizkusite recept naših Chefov
3. Pametno načrtovanje dneva - "Kot se pogosto dogaja v restavracijah, se tudi pri street foodu srečujemo z bolj in manj obremenjenimi trenutki v dnevu. Zato si delovne procese organizirajte tako, da obvladujete vrhove in minimizirate odpadke v manj obremenjenem delu dneva. Strankam ponudite sestavine, ki so v tistem trenutku najbolj sveže. Sestavljanje jedi ne sme trajati več kot 30 sekund. Zato odstranite čim več nepotrebnih korakov. Eden izmed načinov je kombiniranje domačih surovin s kupljenimi sestavinami. Sam na primer uporabljam Hellmann’s majonezo, ki jo mešam s svežimi zelišči in jo porcijsko shranjujem v vakuumu."
4. Izstopajte - “Svojim strankam se približajte z raznoliko ponudbo jedi. Do kakovostne hrane lahko pridete le s kakovostnimi sestavinami. Upoštevajte, da ljudje uživajo manj sladkorja in soli. Uporabljajte sestavine iz trajnostnega kmetijstva.”
Hellmann’s veganska majonezna omaka 3 l
Veganska, a z okusom klasične majoneze. Brez glutena Hellmann's kakovost
Več