Danes so v modi temne listnate solate, kot so ohrovt, špinača in na novo odkrita rukola. Vse te solate igrajo pomembno vlogo kot solatna osnova.

Ena najboljših stvari, ki jih lahko storite za svoje zdravje, je, da zaužijete lepo, zdravo zeleno solato. Vendar se pogosto zgodi, da zelena solata, ki je v bistvu duša krožnika, ostane v ozadju, medtem ko v osprednje stopijo druge sestavine kot so prelivi in ostali dodatki. 

Listnati ohrovt

Listnati ohrovt

Listnati ohrovt je zelo nizkokaloričen in zelo hranljiv, zato se ga pogosto dodaja tudi v dietne jedilnike. Vsebuje številne vitamine in minerale, predvsem veliko vitamina C. Ena skodelica listnatega ohrovta namreč vsebuje več vitamina C kot ena pomaranča.

Listnati ohrovt se čudovito kombinira tako s piščancem in jagnetino, kot tudi z govedino in svinjino. Liste zmehčamo tako, da jih 2 uri mariniramo v limoninem soku, olivnem olju in česnu.

Špinača

Špinača

Špinača je zelo hranljiva in zelo bogata z različnimi vitamini kot tudi z železom, folati in kalcijem. Mlada špinača se zaradi mehkejše teksture bolj uporablja za sveže solate. Nekateri kuharji uporabljajo temnejše in bolj zrele liste, zlasti pri pripravi hrustljavih špinačnih solat. Ne glede na to, kako jo boste uporabili, bo mlada špinača dodala poseben okus solatam z morskimi sadeži, govedino, jagnjetino, piščancem ali svinjino.

Rukola

Rukola

Rukola je postala pomemben del solate in ne le okrasek drugih jedi.

Uporablja se v kombinaciji z drugo zelenjavo, različnimi vrstami mesa in mesnin.