Organizirajte svoj menu

  • Prva in zadnja jed na meniju sta najbolj prodajani. Če želite prodati vašo ribjo jed, veste, kam jo uvrstiti.
  • Imena jedi naj bodo jasna, preprosta in privlačna.
  • Gostom pojasnite izvor jedi tako, da jedi dodajte pojasnilo, od kod izhaja.
  • Priporočajte najboljše vino za svoje ribje jedi
negustor-de-peste

 

Svojim gostom ponudite zgodbo

Verjamemo, da v pripravo vsakega krožnika vložite del sebe. Delite zgodbo z vašimi gosti.

  • Z gosti se pogovorite o ribah, ki ste jih uporabili in okusih na krožniku. Ne pozabite omeniti izvora rib, sploh če so lokalne ali ekološko gojene.
  • Izobrazite natakarje, da bodo postali najboljši ambasadorji vaših jedi.  Omogočite jim, da okusijo vsako jed, ki jo ponujajo. Iskreno navdušenje nad okusi hitreje prepriča gosta, da se odloči naročiti jed.
  • Gostom ponudite svoj »ulov dneva« in vedeli bodo da dobivajo sveže ribe..